
Reklama jest niezwykle ważnym narzędziem marketingowym dla hoteli. Branża hotelarska od początku swojego istnienia wykorzystuje reklamę jako sposób na promocję swoich hoteli i usług. Hotele wykorzystują wiele różnych możliwości reklamowych, takich jak telewizja, radio, prasa, a nawet billboardy. Reklama hotelu powinna być zrozumiała i atrakcyjna, dzięki czemu klienci zwrócą na nią uwagę. Do głównych celów reklamy należy poinformowanie klientów o lokalizacji, obiektach, usługach oraz udogodnieniach hotelu, a także zaprezentowanie go w sposób wyróżniający go spośród konkurencji. Jak reklamować hotel w sposób skuteczny?
Reklama hotelu – nowoczesne metody promocji
Branża hotelarska każdego dnia musi radzić sobie z konkurencją. Hotele muszą inwestować w kampanie marketingowe dostosowane do ich konkretnych potrzeb i grupy docelowej. Istnieją różne sposoby reklamowania hotelu, jednak w obecnych czasach w celach marketingowych warto skupić się na możliwościach związanych z działaniami internetowymi. Jeśli więc zastanawiasz się jak i gdzie reklamować hotel, mamy dla Ciebie kilka wskazówek:
- Systematycznie aktualizowana strona internetowa – to jeden z sprawdzonych sposobów na reklamę dla hotelu. Na stronie internetowej hotelu powinny znaleźć się zdjęcia obiektu oraz atrakcji oferowanych klientom. Bardzo ważne są również zdjęcia przykładowych pokoi hotelowych, które mogą zachęcić klientów do skorzystania z oferty. Dodatkowo, strona hotelu powinna być okresowo aktualizowana w zdjęcia oraz artykuły zgodne z najnowszymi wytycznymi SEO, dzięki czemu po wpisaniu odpowiednich haseł w wyszukiwarkę internetową, strona naszego hotelu będzie wysoko na liście.
- Współpraca z influencerami – jest to jeden z nowoczesnych sposobów marketingu, w tym również reklama dla hotelu. Influencer to osoba, która na różnego rodzaju portalach społecznościowych takich jak np. Instagram, Facebook czy YouTube, przekazują swoim fanom informacje na temat usług czy produktów wybranych marek. Influencerzy mają ogromną moc, a ich współpraca najczęściej opiera się na zasadach barteru. Podczas pobytu w wybranym hotelu, opowiadają oni swoim fanom o zaletach oraz atrakcjach danego miejsca.
- Wizytówka Mapach Google – umieszczenie informacji o naszej firmie w formie wizytówki Google, pozwala na dotarcie do klientów z poziomu jednej aplikacji. Odpowiednie dane oraz grafika pozwolą na zdobycie większej liczby wyświetleń, a co za tym idzie, wyróżnienie się wśród konkurencji, która nie dba o takie detale, jak prawidłowo wypełniona wizytówka.
- Portale z rezerwacjami – dzięki przekazaniu oferty hotelu na strony takie jak Booking.com, Trivago czy Travelist.pl, możemy dotrzeć do większej liczby klientów, którzy gotowi są skorzystać z naszej oferty.
Dlaczego reklama hotelu jest ważna?
Wspomnieliśmy już, że branża hotelarska musi radzić sobie z wielką konkurencją. Dlatego też, przygotowanie odpowiedniej reklamy dla hotelu pozwala na zdobycie większej liczby klientów, a co za tym idzie, przyniesie naszej działalności większy zysk. Reklama to ogromny czynnik sukcesu hoteli.
Odwiedź stronę hotelu Talaria https://www.talaria.pl/